23 maj 2011

Fick anledning att öva på mitt tålamod när jag hamnade bakom en traktor mitt i luncharbetet. Visserligen var jag tacksam över att de sopade bort gruset så vi slipper stenskott, men det var svårt att hitta något lämpligt ställe att köra om på. Föraren av traktorn var inte särskilt villig att släppa förbi mig, utan upptog två tredjedelar av vägen i sakta mak, ca 10km i timmen. Tur att de inte har hunnit dika vägrenen än utan det fanns en liten gräsyta bredvid asfalten att använda sig av.
Imorgon väntar en dag på kontoret, så tar jag mig bara till jobbet, så slipper jag vägarbetarna under arbetstid i alla fall. 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

