8 juni 2011

Det är nästan så man skulle kunna tro att man befinner sig på tropiska breddgrader. De senaste dagarnas värme med regn- och åskskurar har ökat på luftfuktigheten något enormt. Det spelar ingen roll hur man klär sig, för efter en timme sitter plaggen som klibbade mot kroppen.
Idag har jag roat mig med att fota prästkragar och margueriter, då det behövs en bild till en affisch. Min käre make ska se till att få ihop bild och text. Jag skulle maila foton till honom, men tänkte inte på att det finns en maxgräns för hur många kB som är tillåtna i ett och samma mail. Tyckte det var konstigt att inte mailet kom fram…det visade sig att mina högupplösta bilder sammantaget var ca 30MB. Inte alls konstigt med andra ord. Nåja, då fick jag lära mig något nytt idag igen.
Det här inlägget postades i blommor, brev, foto, sommar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

