2 juli 2011

Dagen började inget vidare. Jag vaknade med ett ryck precis när klockan slog över till 07:00. Problemet var bara att jag borde ha varit på jobbet i just detta ögonblick. Fram med telefonen och ringa jobbet samtidigt som jag fick på mig kläder och ut till bilen. Tack vare mina snälla arbetskamrater löste det sig på bästa sätt trots allt. Arbetet flöt på och när klockan blev 12:00, kunde jag bege mig hemåt.
En snabb dusch och sedan iväg till kyrkan för att få vara med om Colin's dop. Precis sådär mysigt och fint som det ska vara på barndop.

Efter middag och lite slappande på altanen, drog vi på oss stövlar och gick ut i skogen. Nu börjar den bästa tiden på året med massor av godsaker att plocka. Dagens svampskörd hamnade på kvällsmackan.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

