Köpbegär

Igår hittade jag den… den absolut snyggaste kameraväskan jag sett hittills. Sedan tidigare har jag två andra, som tyvärr inte fyller den basala funktionen ”jag får plats med allt jag behöver i väskan”. I den lilla får jag ner kamerahus med originalobjektiv monterat. I den större kan jag med viss möda få ner kamerahus, två objektiv (beroende på storlek) och blixt. Jag kan väl bara hoppas på att USA´s darriga ekonomi sänker priset på dollarn. Om du vill se underverket, tryck här: Libby Bag I Caramel.

Det här inlägget postades i foto. Bokmärk permalänken.

Kommentera

